Κυκλοφοριακή αγωγή. Απεικονιστική αφήγηση μέσω του μαθήματος των Καλλιτενικών

0

Στην πορεία μας για την πραγματοποίηση μιας διαθεματικής προσέγγισης σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια ιστορία- σενάριο (γνωστικοί,  ψυχοκινητικοί, συναισθηματικοί και κοινωνικοί στόχοι), που αργότερα τα ίδια τα παιδιά ανέλαβαν την καλλιτεχνική απεικόνισή του στον τοίχο του σχολείου (αφήγηση), υπό τον συμβουλευτικό-καθοδηγητικό ρόλο της συναδέλφου των Καλλιτεχνικών, κ. Μαντοπούλου Στέλλας. Το αποτέλεσμα:

Share.

Comments are closed.