Όταν οι μαθητές ζωγραφίζουν τον τοίχο. Κάτι παραπάνω από μια απλή ζωγραφιά

0

Στο μάθημα των Καλλιτεχνικών (υπεύθυνη καθηγήτρια η κα. Μαντοπούλου Στέλα) οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Λαμίας έκαναν τη δική τους εικαστική παρέμβαση. Ωστόσο δεν πρόκειται για μια απλή ζωγραφιά ή μια αφορμή μόνο για διδασκαλία και απόκτηση δεξιοτήτων από τους μαθητές, αλλά για κάτι περισσότερο μέσα στο χώρο του σχολείου. Όπως τονίζει  ο Δανασσής-Αφεντάκης (1997: 24): «Η Εικαστική Αγωγή επιτυγχάνει τη μύηση του νέου ανθρώπου στη δημιουργική διαδικασία μέσα από την πράξη. Η πράξη της δημιουργίας προσφέρει ένα νέο τρόπο όρασης. Μαθαίνει το παιδί να συλλαμβάνει τον κόσμο που το περιβάλλει πολυδιάστατα, μέσα από τη Μορφή, το Σχήμα, το Χώρο, την Κίνηση. Κάθε παιδί που δημιουργεί αισθάνεται τον ενθουσιασμό της ελεύθερης έκφρασης. Κινητοποιεί τη γονιμοποίηση της φαντασίας, της γνώσης, του ψυχισμού και της δεξιότητας. Ταυτόχρονα, η διδασκαλία της τέχνης στο σχολείο αναπτύσσει την κοινωνικότητα και ξεπερνά τον ατομικισμό, αφού αποκλείει το στοιχείο της απόρριψης και παροτρύνει την ενεργή συμμετοχή και συνεργασία.».

Share.

Comments are closed.