Στη δεύτερη αυτή φάση της δράσεως συγκεντρώσαμε τα δεδομένα του ερωτηματολογίου τα ταξινομήσαμε, τα αποκωδικοποιήσαμε και επικεντρωθήκαμε στα παρακάτω σημεία :
- αν και στο σχολείο μας δεν φοιτούν άτομα με ειδικές ανάγκες σε πολλές περιπτώσεις μικροτραυματισμών είναι δύσκολη η μετακίνηση των μαθητών ή /και τμημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας σε εργαστήρια – Η/Υ – Βιβλιοθήκη, αφού βρίσκονται σε διαφορετικούς ορόφους.
- γενικότερα η ασφάλεια των μαθητών τόσο εντός όσο και εκτός της σχολικής μονάδας. (απινιδωτής – πεζή μετακίνηση)
σύμφωνα με τις γραφικές παραστάσεις που παρουσιάζονται:
Ηλικιακή Ομάδα
Πόσο σημαντική θεωρείτε τη συμμετοχή – συνεργασία της σχολικής κοινότητας με τους αρμόδιους φορείς για την ανάδειξη του προβλήματος “Μετακίνηση και διαβάσεις για την ασφάλεια μαθητών & εκπαιδευτικών από και προς το σχολείο μας”
Καταμέτρηση από Πόσο σημαντική θεωρείτε τη συμμετοχή – συνεργασία της σχολικής κοινότητας με τους αρμόδιους φορείς για την ανάδειξη του προβλήματος “Άδεια λειτουργίας και συντήρηση του ανελκυστήρα – ΑΜΕΑ”
Καταμέτρηση από Πόσο σημαντική θεωρείτε τη συμμετοχή – συνεργασία της σχολικής κοινότητας με τους αρμόδιους φορείς για την ανάδειξη του προβλήματος “Ταχύτητα Διαδικτύου από παρόχους internet, στη περιοχή”
Καταμέτρηση από Πόσο σημαντική θεωρείτε τη συμμετοχή – συνεργασία της σχολικής κοινότητας με τους αρμόδιους φορείς για την ανάδειξη του προβλήματος “Διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου (γύρω από το σχολείο – χώμα, φυτά, καθαριότητα, στέγαστρο)”
Καταμέτρηση από Πόσο σημαντική θεωρείτε τη συμμετοχή – συνεργασία της σχολικής κοινότητας με τους αρμόδιους φορείς για την ανάδειξη του προβλήματος “Ύπαρξη νοσοκομειακού ΚΙΤ με αυτόματο απινιδωτή στο χώρο του σχολείου με ταυτόχρονη ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργίας του.”
Καταμέτρηση από Πόσο σημαντική θεωρείτε τη συμμετοχή – συνεργασία της σχολικής κοινότητας με τους αρμόδιους φορείς για την ανάδειξη του προβλήματος “Ευέλικτοι και μικροί Κάδοι ανακύκλωσης όλων των τύπων.”
Καταμέτρηση από Πόσο σημαντική θεωρείτε τη συμμετοχή – συνεργασία της σχολικής κοινότητας με τους αρμόδιους φορείς για την ανάδειξη του προβλήματος “Ασφάλεια των υποδομών των σχολικών μονάδων, με παράλληλη χρήση τους εκτός του σχολικού ωραρίου”
2η Φάση σχεδίου Δράσης
Σε αυτή την φάση σύμφωνα με τα παραπάνω στείλαμε
- μία επιστολή-κάλεσμα στον Δήμαρχο Λαμιέων για συνάντηση και συζήτηση με στόχο την εξεύρεση πιθανών λύσεων στους προβληματισμού μας (πχ την ενεργοποίηση του ανελκυστήρα, διαπλάτυνση πεζοδρομίων κ.α.) και
- μία επιστολή-κάλεσμα στον Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας για συνάντηση και στόχο την εξεύρεση πιθανών λύσεων στου υπόλοιπους προβληματισμούς (π.χ. η προμήθεια απλού απινιδωτή ή κάποια καρότσια μετακίνησης σε περίπτωση προβλημάτων μετακίνησης ή/και ιατρικού κρεβατιού).
Ομάδες Εργασίας
- Εκπαιδευτικών : Δαφνάς Ιωάννης ΠΕ86, Γατής Απόστολος ΠΕ07, Δοβέλου Ιωάννα ΠΕ04,
- Μαθητών 2ης φάσης : Κολυκυθά Μαρκέλλα-Μαρλίς (Β2), Ράπτη Αικατερίνα (Β3), Μαΐστρος Έκτορας (Β2) και Γκούρλιας Παναγιώτης (Β1)